Աշխատանք Երկրագործական բարեկամություն․ Նախագիծ

Սովորող-սովորեցնող նախագիծ. երկրագործական բարեկամություն Նախագծի մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 7-րդ դասարանի սովորողներ Նախագծի ժամանակահատվածը՝ մայիսի 4-30-ը Նպատակը՝ մայիս ամսվա ընթացքում Միջին դպրոցի սովորողների մի խումբ կլինի Հարավային դպրոցում, որտեղ սովորողները իրենց կրտսեր ընկերներին ,կօգնեն բակային աշխատանքներում, կմասնակցեն բարեկարգման աշխատանքներին: Ընթացք՝ ընթացքը կլուսաբանվի սովորողների կողմից՝ իրենց բլոգներում Արդյունք՝ բարեկարգ , մաքուր միջավայր: Աշխատանքային խմբեր՝ 1-ին Խումբ Ռիմա Երեմյան Աշոտ Զոզանյան … Читать далее Աշխատանք Երկրագործական բարեկամություն․ Նախագիծ

Դասարանական և Տնային աշխատանք․ Գրականություն

11.05.2021 Դասարանում Ցանկանում եմ, որ ինձ լսես՝ առանց դատապարտելու։Ցանկանում եմ, որ արտահայտվես՝ առանց ինձ խորհուրդ տալու։Ցանկանում եմ, որ ինձ վստահես՝ առանց ինչ-որ բան պահանջելու։Ցանկանում եմ, որ ինձ օգնես՝ առանց իմ փոխարեն լուծել փորձելու։Ցանկանում եմ, որ իմ մասին հոգաս՝ առանց ինձ նվաստացնելու։Ցանկանում եմ, որ ինձ նայես՝ առանց ինձնից ինչ-որ բան կորզելու։Ցանկանում եմ, որ ինձ գրկես՝ բայց … Читать далее Դասարանական և Տնային աշխատանք․ Գրականություն

Հաշվետվություն Տեխնոլոգիայից

Մենք տեխնոլոգիայի ժամին իջնում էինք բակ աղբ հավաքելու, ծաղիկ տնկելու և այլն։ Մենք այս ամիս ծառեր ջրեցինք, աղբ հավաքեցինք, փոցխով տերևներ հավաքեցին, մեծ քարեր հավաքեցինք գետնից, փոսեր փորեցինք, որպեսզի հետո կարողանանք այնտեղ բույսեր տնկել, բույսերի անուններ մի փոքր իմացանք, մի խոսքով օգնեցինք և գեղեցկացրեցինք մեր դպրոցի բակը։