Русский язык

Красота, видно, живёт в сердце каждого человека и очень важно суметь разбудить её, не дать ей умереть, не проснувшись. Сроки проекта: 30.04 -7.05 Участники проекта: ученики 7-ых и 8-ых классов Цели и задачи: Привить любовь к поэзии русской литературыСформировать умение читать и воспринимать лирикуНаучиться находить и анализировать информациюЧитать стихотворения на мероприятии Ход проекта: Вместе с … Читать далее Русский язык

Դասարանական աշխատանք․ Հայոց լեզու․ 03․05․2021թ․

01.05.2021 Դասարանում 1. Բայերի ժամանակային խախտումները գտի՛ր և ուղղի՛ր: Ուղղումներդ փորձի՛ր հիմնավորել: Ա)Մեր կյանքի մեջ աշխուժություն էր մտցնում մարդանման կապիկը՝ Չամլին, որն ամեն առավոտ թեյ բերող սպասավորի հետ մտնում էր մեր ննջարանը: Մի ցատկով կտրեց դռնից մինչև մահճակալս  ընկած տարածությունը և թռավ մահճակալիս:  Ի նշան ողջույնի` շտապ-շտապ համբուրում էր ինձ իր խոնավ շուրթերով ու հետո տնքտնքալով հետևում էր, թե ինչպես եմ կաթ, թեյ ու շաքար (հինգ գդալ) լցնում իր բաժակը: Բաժակն ինձնից վերցնում էր հուզմունքից դողդողացող ձեռքով, մոտեցնում շուրթերին ու խմում ահավոր մի ֆռոցով: Առանց դադար տալու ավելի ու ավելի էր բարձրացնում բաժակը, մինչև որ այն շուռ էր գալիս մռութի վրա: Դրանից հետո վրա էր հասնում մի երկար ընդմիջում: Չամլին սպասում էր, որ կիսահալված շաքարը հոսի իր լայն բացված բերանի մեջ: Երբ համոզվեց, որ բաժակի մեջ էլ ոչինչ չկա, խոր հոգոց էր հանում ու բաժակը վերադարձրեց ինձ՝ այն աղոտ հույսով, որ նորից կլցնեմ: Բ)Մեր կյանքի մեջ աշխուժություն էր մտցնում մարդանման կապիկը՝ Չամլին, որն ամեն առավոտ թեյ բերող սպասավորի հետ մտնում էր մեր ննջարանը: Մի ցատկով կտրում էր դռնից մինչև մահճակալս  ընկած տարածությունը և թռնում մահճակալիս:  Ի նշան ողջույնի` շտապ- շտապ համբուրում էր ինձ իր խոնավ շուրթերով ու հետո տնքտնքալով հետևում էր, թե ինչպես եմ կաթ, թեյ ու շաքար (հինգ գդալ) լցնում իր բաժակը: Բաժակն ինձնից վերցնում էր հուզմունքից դողդողացող ձեռքով, մոտեցնում շուրթերին ու խմում ահավոր մի ֆռոցով: Առանց դադար տալու ավելի ու ավելի էր բարձրացնում բաժակը, մինչև որ այն շուռ էր գալիս մռութի վրա: Դրանից հետո վրա էր հասնում մի երկար ընդմիջում: Չամլին սպասում էր, որ կիսահալված շաքարը հոսի իր լայն բացված բերանի մեջ: Երբ համոզվում էր, որ բաժակի մեջ էլ ոչինչ չկա, խոր հոգոց էր հանում ու բաժակը վերադարձնում ինձ՝ այն աղոտ հույսով, որ նորից կլցնեմ: Ա շարքում գրված է սխալ ձևով՝ Առաջինը, որ պետք է կետադրել, ու երկրորդը, այս ա շարքի պատմությունը խոսում է ներկա ժամանակաձևով։Բ շարքում գրված է ճիշտը, իմ գրածն է։ ԱՅստեղ ես կետադրել եմ և գրել եմ անցյալ ժամանակաձևով։ 2.Փակագծերում տրված ժամանակաձևերից տեքստին համապատասխանող ձևն ընտրի՛ր և գրի՛ր կետերի փոխարեն: Բարձր կրունկներով կոշիկներն առաջին անգամ երևացել են ուշ միջնադարյան Փարիզում: Բայց կիննիր կրունկներն ինչո՞ւ պիտի պահի, բարձր ու մարմնի ծանրությունը ոտքի թաթերի վրա պիտի դնի։ Պատճառն այն էր, որ այն ժամանակ Փարիզի փողոցները սալահատակված չէին և մարդիկ մի մայթից … Читать далее Դասարանական աշխատանք․ Հայոց լեզու․ 03․05․2021թ․

ԻՄ ԿԱՐԴԱՑԱԾ ԳՐՔԻ ՄԱՍԻՆ․ Հայոց լեզու

Ես կարդացել եմ Մակբեթի մասին։ Այն շատ հետաքրքիր էր։ Այսօրես կպատմեմ գրքի մասին։ Այս գիրքը պատմում էր մի մարդու մասին, ով որ աշխատում էր թագավորի մոտ։ Այս գրքի ամենակարևոր հերոսները ինձ համար Մակբեթն է, լեդի Մակբեթը, Մակդուֆը, Մալքոմը և երեք վհուկները։ Գրքում ասում է, որ Մակբեթը շատ բարի էր, նա եղել է զորավար և քանի … Читать далее ԻՄ ԿԱՐԴԱՑԱԾ ԳՐՔԻ ՄԱՍԻՆ․ Հայոց լեզու